18.N Pràctiques de laboratori de l'ESO: Pesada del gra d'arròs

Aquest és l'exercici que vaig escriure en una mena d'institució pedagògica d'un reality show que vaig veure a televisió. La majoria de la gent envia sms, mails o es presenta a càstings per sortir a la pantalla. Hi ha persones que creen la seva pantalla a base d'imatges i paraules. Encara que sembli un tant estàtica, no és una realitat plàcida. Aquesta de la foto me la vaig trobar en el transcurs d'una setmana d'al·legries i triomfs.

Al dia següent dels esdeveniments de la foto vaig discutir amb la Ile, i em vaig capficar amb el soroll de les boles de goma, les tanques de metall, els crits i els petards... Qualsevol llum és ombra.






Tinc una sort de sorra
que s'escapa entre els dits
de les ones de mans


Tan sols tinc un sol
tros de gra d'arrós
la fugacitat de la victòria

després de tot allò
que han pres del meu jo


els incendis volten les imatges
es crema la darrera il·lusió
un balanç entre dos contenidors
de brossa desfigurada
una bandera onejant
foscors de torments de dolors
amb forats de mobles que ningú vol


Tinc una sort de sorra
que fugissera em defuig el tacte
entre els dits de les mans


truquen a cada moment
les porres i les boles de goma

i parlen de les teves frustracions
les serres i els cops de martell
les sirenes trencant la matinada
els helicòpters sobre la manifestació


estar viu queda lluny
però algun dia marcaré gols de cap
quan arribi la final


FORÇA FARSA
-Al Barça también lo patrocinan los de la “D” del smiley, los del “Just do it". Gracias a la pasta que amasan éstos, debida en gran parte a las condiciones laborales en las que trabajan sus empleados de fábrica, menores a porrillo, el deporte de élite vive en las mejores condiciones... Eso sí, els que són "més que un club" hacen publicidad gratuita a Unicef y arreglan así todo conflicto de conciencia.  Me cago en su puta madre que els va parir. Así de claro ;P


La realidá es mú hodía, que tós somo mú grotehco, diría mi abuelo Antonio con una sonrisa despierta y bondadosa.


1. En cuanto al origen del slogan "Just do it", aquí va un indicio...
2. En cuanto a la relación entre los acentos y el terrorismo poético, aquí va un vídeo

3. Y colorín colorado de rojo y negro hemos acabado...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Ahora juega tú...